24 Nisan 2009 Cuma

Enginede Palan Döken Engine

Palandöken at başından karını
Gurbet elde çok özledim yarımı
Hasretliğe kurmuşsun vakarını
Enginede Palandöken engine
Hasret koyma beni yarin rengine

Tipi boran kalkmaz başından karın
Çok özledim sevdası başta yarın
Hasretim gurbete var intizarım
Enginede Palandöken engine
Hasret koyma beni yarin rengine

Yolların tıkalı karla borandan
Usanmışım hasret denen kırandan
Söyle hele aşıp geçem nerenden
Enginede Palandöken engine
Hasret koyma beni yarin rengine

Gurbet elde yakar beni şu hasret
Yardan ayrı içim dışım doldu dert
Silkinde aradan kalksın engel set
Enginede Palandöken engine
Hasret koyma beni yarin rengine

Mahmut'um hasretlik büker belimi
Gurbet elde kırdım sazlı telimi
Çığların engeldir keser yolumu
Enginede Palandöken engine
Hasret koyma beni yarin rengine

25-05-2007


Mahmut Edip Kuğucak

Hiç yorum yok: