25 Ocak 2008 Cuma

Zor

Gecenin bir vakti
Dışarıda zemheri ayazı
İş başında yine, deli poyrazı
Ay, firarda
Ben, deli tutkularda
Hesapsız sevdalarda

Hey, hemşerim
Bu ne hal?
Islanmışsın yağmurda
Gel, gel çekinme
İkimize de yeter
Bu kırık şemsiye
Gel de anlat bakalım
Bu ne hal?

Susuyorsun,
Sorar gibi bakıyorsun
Tamam, tamam
Önce ben anlatayım
Bu kırık şemsiyenin hikayesini
Sen dinle.
Sonra da sen anlat
Bakışlarının hikayesini
Ben dinleyeyim.

Benim,
Bir dileğim var
Var ama,
Kolay mı dersin,
zor mu?, bilemem
söylersem.
İçim ısınıyor aklıma geldikçe
Vız geliyor zemheri ayazı
Aslını sorarsan, biliyorum
Zor bir dilek, amansız bir sevda

Hey,
Nereye kayboldun?
Neden gittin ki, birden bire?
Git, git.
Sen bir hayaldin,
Kırık şemsiye gibi,
Soran bakışların gibi,
Zemheri ayazı gibi,
Deli poyrazda çiseleyen yağmur gibi,
Benim zor dileğim gibi,
Sen de hayaldin, biliyorum,

Hiç yorum yok: